Grottor i Sundsvall
lördag 28 september 2013
Gamla vattencisternen på Nolbykullen är sprängd och tillplattad.
Det finns inte mycket kvar mer än en grusplan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar