Grottor i Sundsvall
lördag 28 september 2013
Gamla vattencisternen på Nolbykullen är sprängd och tillplattad.
Det finns inte mycket kvar mer än en grusplan.
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)