Grottor i Sundsvall

lördag 28 september 2013

Gamla vattencisternen på Nolbykullen är sprängd och tillplattad.

Det finns inte mycket kvar mer än en grusplan.


Hans Wikberg kl. 12:40 Inga kommentarer:
Dela
‹
›
Startsida
Visa webbversion

Om mig

Hans Wikberg
Visa hela min profil
Använder Blogger.